Schrijf je in voor Mindshift, de online inspiratiesessie van de Sociale InnovatieFabriek
Droom jij er ook van om het brede publiek mee te krijgen in jouw verhaal? Om een beweging te creëren? Gedragsverandering is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe bouw je daar nu aan? En hoe krijg je jouw thema op de agenda, nu alles in de schaduw lijkt te staan van COVID-19?
Schrijf je in voor de online inspiratiesessie Mindshift, van de Sociale InnovatieFabriek. Je krijgt inzichten en expertise uit de theorie en de praktijk, van specialist in gedragsbeïnvloeding Tom De Bruyne en milieu-activiste en co-founder van Billie Cup Vanessa Debruyne.
De Belg Tom de Bruyne is mede-oprichter van SUE, een bureau dat gespecialiseerd is in gedragsbeïnvloeding. SUE ontwerpt proposities, producten, diensten, programma’s en communicatiestrategieën voor nationale en internationale overheden, bedrijven, NGO’s en politieke partijen. Daarnaast traint hij ook mensen, teams en bedrijven in gedragsverandering in de Behavioural Design Academy. Tom is Belg, maar woont sinds 2007 in Amsterdam. Hij is Fellow aan de Universiteit van Leuven en gastdocent op de Rotterdam School of Management. Bekijk zeker zijn TedxDelft talk “why designers eat advertising for breakfast”.
Vanessa Debruyne is een milieu-activiste die strijdt tegen vervuilende wegwerp. Ze probeert zoveel mogelijk burgers, winkels, horecazaken, bedrijven en politici in beweging te krijgen om hun afval te verminderen. Ze runt een Zero Waste Group die intussen bijna 5000 leden telt. Ze geeft constructief verpakkingsadvies aan grote bedrijven en inspirerende lezingen tot in de kleinste parochiezaaltjes van het land. Samen met Ineke Van Nieuwenhove werkt ze ook aan een circulaire oplossing: Billie Cup, de herbruikbare beker voor dagelijkse take-away.
De sessie vindt plaats donderdag 19 november 2020, 9.30 – 12.30 uur. Info en inschrijven: https://www.socialeinnovatiefabriek.be/nl/agenda/i…